Helsingin itsepuolustuskoulu: strategiaa, sisältöjä & sparrausta

Olen kehittänyt ja tehnyt Helsingin itsepuolustuskoulun markkinointia ja viestintää keväästä 2019.

59

Yhteistyön aluksi kiteytimme ryhmässä johdollani Hipkon pääviestit, määrittelimme kohderyhmät, muotoilimme kaikille kohderyhmille oman lähestymistavan ja loimme viestintäsuunnitelman.

Tämän jälkeen olen luonut ja pyörittänyt Hipkon eri kohderyhmille Facebook-, Instagram- ja Messenger-kampanjoita, kuvannut kamppiksiin videoita, kirjoittanut, valokuvannut, tehnyt web-bannereita ja sparrannut Hipkon markkinointia monin tavoin. Yhteistyömme on onnistunut erinomaisesti ja olemme saavuttaneet markkinoinnilla hyviä tuloksia.

Helsingin itsepuolustuskoulu on Suomen suurin lajissaan. Hipkolla on yli 1600 jäsentä ja viisi salia Espoossa ja Helsingissä. www.hipko.fi